Blog - Brisbane Digital

BLOG

Da li je provera IP adresa sajtova postala gubljenje vremena?

Da li je provera IP adresa sajtova postala gubljenje vremena?

U SEO svetu danas postoji mnogo načina da se poslovi, delatnosti i kompanije rangiraju na Gugl pretraživaču. Kako je Gugl algoritam za rangiranje baziran na linkovima (PageRank algoritam) i pored svih unapređenja (Pingvin algoritam), linkovi i dalje igraju vrlo bitnu ulogu u mnogim SEO kampanjama. U toku link bilding kapanje, mnogi faktori se uzimaju u obzir pri odabiru sajta, uključujući metrike na Ahrefsu, broj poseta koje sajt ima, organske ključne reči, sam izgled sajta i mnoge druge stvari. Takođe, deo standardne procedure je i provera IP adrese, odnosno unikatnost njenog C bloka.  IP adresa određenog sajta nam govori dosta o njemu. Ali jedna od najbitnijih stvari kada gledamo IP adrese sajtova je to što one mogu da nam kažu da li ti sajtovi pripadaju mreži drugih sajtova, odnosno da li su PBN (Private Blog Network). PBN sajtovi mogu da predstave veliki problem u link bilding kampanjama, jer je opšte poznato da Gugl strogo gleda na te sajtove i nisu poželjni za stvaranje baze beklinkova zarad brzog rangiranja.  Recimo da ste pronašli odlične sajtove na koje želite da postavite svoj link. Gledajući njihove metrike, posete i organsku pretragu i ključne reči, ti sajtovi izgledaju savršeno i vrlo kvalitetno. Ali onda odlučite da proverite njihove IP adrese i saznate da su one identične ili postoji nekoliko duplikata. Ovo vam može izlgedati kao znak da su ti sajtovi deo PBN-a i pomislite kako bi trebalo da ih izbegavate. Ali, iako deluju tako, vaš razum i iskustvo vam...

Lista najčešćih Gugl pretraga u Srbiji za 2021. godinu

Lista najčešćih Gugl pretraga u Srbiji za 2021. godinu

Gugl nam je svima poboljšao i olakšao živote. Za samo nekoliko sekundi i u samo par klikova brzo i lako možemo da dođemo do informacija koje nam trebaju. Bilo da hoćemo da saznamo gde da kupimo neku knjigu ili pretražimo rezultate nekih utakmica ili mečeva, Gugl nam omogućava da jednostavno ukucamo ključne reči i dobijemo željene rezultate. Samim tim, Gugl vodi svoje evidencije o pretraženim pojmovima i jednom godišnje izdaje izveštaje o pretraživanju u svim zemljama.  Svake godine, Gugl izbaci svoj godišnji izveštaj o najpretraživanijim pojmovima u svom pretraživaču. Ovaj izveštaj nam otkriva najpopularnije ključne reči i teme kroz više kategorija.  Na primer, u Srbiji za 2021. godinu ovo je lista najpretraživanijih pojmova na Guglu: Nove merePrijava za 30 evraMarinko RokvićĐorđe BalaševićKrizni štabPopcatNovak ĐokovićNBACrna SvadbaEuro 2021 Takođe, Gugl je u izveštaj uključio i još dve kategorije najpretraživanijih reči u Srbiji ove godine, uključujući TV serije i sportiste i sportistkinje: TV serije i rijaliti programi Crna svadbaZadruga 5Squid GameKalkanski krugoviTajna vinove lozePokucaj na moja vrataGinny and GeorgiaPevačicaJedini izlazVreme zla Sport Novak ĐokovićMilica MandićKristijan EriksenRafael NadalTijana BoškovićIvana ŠpanovićRodžer FedererJovana PrekovićStefanos TsitsipasAleksandar Mitrović Ove kategorije nam mogu pomoći da vidimo šta su ljudi najviše gledali na TV-u i za koje sportiste i sportistkinje se najviše interesuju. Uz pomoć ovih pretraga...

Google izdao upozorenje za više od dve milijarde korisnika Google Chrome aplikacije

Google izdao upozorenje za više od dve milijarde korisnika Google Chrome aplikacije

Po drugi put u nedelju dana, korisnici Chrome pretraživača ponovo moraju da budu na oprezu. U pitanju je novi hack koji je Google kompanija potvrdila i da je njihov Chrome pretraživač ponovo u opasnosti.  Samo nekoliko dana nakon što su Chrome-ove dvanaeste i trinaeste “nulti dan” eksploatacije godine otkrivene, Google je objavio još jedan članak na svom blogu otkrivajući da su četiri visoko-rangirane slabosti potvrđene, i da njihovi korisnici moraju brzo da reaguju.  Većina žrtava koje su targetirane od strane OpenSUpdater napada nalaze se u SAD-u, i to najviše korisnici koji imaju naviku da skidaju krekovane igrice sa torent sajtova. Poslednje upozorenje je došlo od strane Googla gde su oni savetovali svoje korisnike da sistem sigurnosti pretraživača ima mane i da bi hakeri mogli da ih eksploatišu.  Google tvrdi da naporno rade na tome da zaštite korisnike, ali “cyber” eksperti tvrde da je vreme da zaboravimo na Chrome.  Chrome-ova “nulti dan” eksploatacija godine je otkrivena i da je prisutna kod korisnika Linux, macOS i Windows operativnih sistema. Kako Forbes izjavljuje, ova klasifikacija znači da bi hakeri mogli da iskoriste mane i slabosti čak i pre nego što ih tehnološki divovi poprave, što dodatno uvećava opasnost.  U srži poslednjeg Google-ovog problema sa praćenjem je novi Chrome API koji detektuje i prijavljuje da su korisnici “idle” (neaktivni) ili da ne koriste svoje uređaje aktivno. Google je branio ovu novu opciju od kritika eksperta za bezbednost tako što...

Najgledaniji YouTube video snimci 2021.

Najgledaniji YouTube video snimci 2021.

YouTube je jedan od najkorisnijih sajtova na internetu. Na njemu je moguće uživo emitovati i gledati program, moguće je naučiti razne veštine (pogledajte samo ovu neverovatnu priču), ali svakako se koristi i za zabavu i opuštanje. I upravo ukoliko pogledamo listu 100 najgledanijih video snimaka (od postanka YouTube-a do Juna 2021. godine), možemo doći do zaključka da se YouTube najviše koristi za zabavu. Ubedljivo najgledaniji (ili najslušaniji) su muzički video spotovi Muzika je ono što se najviše traži na YouTube-u, kao i sadržaji za malu decu (često u formi pesama, sa par izuzetaka). To nam govori činjenica da od 100 najgledanijih video snimaka, muzički spotovi za decu dominiraju na samom vrhu liste.  Na dan 21.12.2021. godine, prvi na listi je “Baby Shark Dance” sa preko 9.8 milijarde pregleda, dok je na drugom mestu Luis Fonsi sa pesmom "Despacito" sa preko 7.6 milijarde pregleda. Potom sledi “Johny Johny Yes Papa”, što je opet dečija pesma. Ed Sheeran je na četvrtom mestu sa svojom pesmom “Shape of You” dok je Wiz Khalifa na petom sa “See You Again”. Obe pesme imaju preko 5 milijardi pregleda. Mnogi izvođači se pojavljuju na listi više puta, poput recimo Shakire čija pesma “Waka Waka” je najgledanija na 28. mestu, ali pored koje ima još dve na top 100 listi. Jednako dominiraju Justin Bieber i Ed Sheeran koji se obojica na listi nalaze po 3 puta. Što se tiče ostalih žanrova, pop muzika dominira, a prate je EDM i latino/reggaeton, sa izvođačima poput Shakire, Bruno...

Najposećeniji sajtovi u Srbiji 2020

Najposećeniji sajtovi u Srbiji 2020

U aprilu 2016. godine, Brisbane Digital je napravio istraživanje o 50 najposećenijih sajtova u Srbiji. Ove godine, u saradnji sa SEO Brainiac-om, ponovili smo istraživanje (koristeći alat SimilarWeb koji nam daje procene o poseti internet sajtova) i već odmah bilo je očigledno da postoje određene razlike u listi, što je i očekivano. Smena na prvom mestu Pre 4 godine, prvo mesto zauzimao je Facebook, koji je već tada bio u padu popularnosti. Iako još uvek dominira među društvenim mrežama, sada zauzima tek treće mesto među svim sajtovima. Prestigli su ga i Google.com i Youtube. Zanimljivo je i primetiti da je prvo mesto zauzeo Google.com koji je ranije bio na četvrtom mestu, a Google.rs koji je ranije bio na drugom mestu, sad je na osmom. Novinski portali Iako su bili popularni i pre 4 godine, čini se da je popularnost novinskih portala još veća danas, s obzirom da je na listi ove godine 3 više, odnosno 16. I ovde je došlo do smene na prvom mestu, te je sada Kurir prestigao Blic. Online kupovina Iako bi bilo za očekivati da se danas u Srbiji više kupuje online, većina sajtova ovog tipa doživela je pad. To ne važi jedino za najpopularniji sajt ovog tipa - KupujemProdajem koji je zadržao sedmu poziciju. Doduše, zanimljiva novina je da se na listi nalaze dva lanca prodavnica tehniče opreme: WinWin i Gigatron. Kladioničarski sajtovi Primetno je i da ima duplo manje kladioničarskih sajtova, te više na listi nema Mozzartsport-a i Flashscore-a, dok su ostali kladioničarski sajtovi...

Šta je Evergreen sadržaj i kako ga iskoristiti da poboljšamo SEO

Autor ovog teksta je SEO specijalista iz Bosne i Hercegovine, Anel Ciplakovic, vlasnik agencije www.webmajstor.ba. Prava i odgovornost za autorska prava ovog sardžaja pripadaju autoru. Šta je evergreen sadržaj i kako ga možemo iskoristiti za strategiju marketing sadržaja? Jednostavno rečeno evergreen sadržaj je kontinuirano relevantan i ostaje „svež“ za čitaoce odnosno nije osetljiv na vreme i nastavlja da dovodi saobraćaj dugo nakon što je objavljen. Na primjer, bilo šta napisano o ovogodišnjim predsedničkim izborima nije evergreen sadržaj, jer će zastariti za šest meseci i mnoge ključne reči povezane sa tom temom će završiti na Google groblju i nikada više neće biti tražene. Kako bi bolje objasnili evergreen sadržaj donosimo vam nekoliko uobičajenih formata koje možete uzeti u obzir prilikom stvaranja trajnog sadržaja: ListeNajbolji savetiTutorijali za fraze „Kako da...“Pisanje recenzija za razne proizvodeVideo sadržaj Ove vrste sadržaja imaju tendeciju da se posvete evergreen pisanju više od drugih formata. Video snimci su posebno efikasni kada treba da ilustrujete kako da nešto preduzmete, poput toga kako zameniti gumu.Ispod se nalaze neki uobičajeni evergreen formati koji su stari kao i čovečanstvo, ali nikada neće zastariti: Ljubav i romansaHranaFinansije/štednja novcaRoditeljstvoGubitak težinePosao i karijeraKućni ljubimci Važno je da odaberete evergreen sadržaj koji je relevantan za vaše poslovanje. Ukoliko prodajete kancelarijski opremu, relevantne...

Otvorena Kancelarija Brisbane Digital doo u Beogradu!

Posle više od 8 godina poslovanja u Srbiji, naš tim posle Inđije, i Novog Sada, otvara kancelariju i u glavnom gradu. Beograd je ne samo glavni gradi Srbije, več i prirodni centar Jugoistočne Evrope. Iako se 90% klijenata Brisbane Digital-a nalazi van granica Srbije, postoji više razloga za naše prisustvo u Beogradu. Već nekoliko godina poslujemo i sa domaćim klijentima, na ovaj način ćemo moći da ostvarimo bolju komunikaciju. Veliki broj stranih i domaćih firmi ima svoje centrale u Beogradu, na ovaj način ćemo im biti bliži. I na kraju, Beograd ima najveću koncentraciju stučne radne snage, a to će nam dosta značiti pri popunjavanju specivičnih, stručnih pozicija. Kancelarija se nalazi na adresi Vladimira Popovica 38-40, Novi Beograd, a zanimljivo je da se u istoj zgradi nalazi i Ambasada Australije.  

E-commerce SEO: Optimizacija online prodavnica

E-commerce SEO: Optimizacija online prodavnica

Razvojem interneta, ali i različitih sistema naplaćivanja poput PayPal-a, online shopping je kako u svetu tako i kod nas u konstantnoj ekspanziji. U poslednje vreme, sve češće možemo videti vesti kako se smanjuje broj klasičnih prodavnica, kao posledica sve veće online kupovine. I to je veoma razumljivo. Online prodavnice imaju mnogo prednosti: mogućnost kupovine u istom trenutku kada ste nešto poželeli da kupite, ušteda vremena, mogućnost da u kratkom roku uporedite cene sa više različitih izvora. Sa druge strane, samim prodavnicama je takođe isplativije. Nisu im potrebni lokali, dovoljno im je samo skladište i dostava (što povlači i manje zaposlenih), kao i 24-časovno radno vreme. Ipak, trenutno zbog nepoverenja u online kupovinu, kao i zbog nerešenog pitanja naplate preko PayPal-a u devizama, domaće E-commerce tržište još uvek nije dovoljno razvijeno, što je kako mana sa jedne strane, tako i prilika za sve one koji žele da se upuste u E-commerce biznis. Optimizacija online prodavnica ipak ima nekoliko specifičnosti, koje je razlikuju od optimizacije blogova, biznis prezentacija ili novinskih portala: Tehnički SEO Tehnički SEO, odnosno on site optimizacija online prodavnica je mnogo zahtevnija od recimo obične biznis prezentacije. Po pravilu E-commerce sajtovi imaju ogroman broj stranica (često i preko milion), što svakako otežava posao. Važno je voditi pažnju o tome koje su stranice indeksirane, kako optimizovati crawl budžet, da li...

Reklamiranje na LinkedInu: prednosti i mane

Reklamiranje na LinkedInu: prednosti i mane

Uz pomoć LinkedIn platforme možete da se povežete sa ljudima iz vaše profesionalne branše jednim klikom. Ali, LinkedIn je takođe moćna alatka za marketing. Vaša reklama na ovoj mreži može da dopre do preko 450 miliona ljudi iz celog sveta. Ipak, Reklamiranje na LinkedInu je specifičnije od drugih platformi na kojima imate tu mogućnost zbog toga što je usmereno ka jednoj određenoj niši - profesionalnoj. Ukratko, uplaćivanje reklame na LinkedInu je svima dostupno, ali ne koristi svakome. Neke od karakteristika i pogodnosti LinkedIn marketinga su te što ste u mogućnosti da svoju reklamu plasirate ciljnim grupama koje sami birate na osnovu posla kojim se bave, određenog departmana u kojem rade, veštinama koje poseduju, idustrije kojoj pripadaju, veličine kompanije u kojoj rade, stepena i vrste obrazovanja koje poseduju i tako dalje. Iako između reklamiranja na LinkedInu i Google AdWords reklama postoje određene sličnosti u smislu načina postavljanja reklama, parametara, praćenja performansi, LinkedIn marketing je donekle skuplji. Zbog toga kompanija koja se odluči na ovaj vid reklame treba pre svega da se zapita da li će i koliko imati koristi od LinkedIna.     To se može videti iz nekoliko faktora: geografskog područja koje se “targetuje”, broja ljudi do kojeg reklama može da dopre, ukupnih troškova i toga šta, na kraju krajeva, želite da reklamirate. Važno je da budete sigurni da će vaša reklama imati publiku koja će za nju biti zainteresovana i koja će na nju da...

Šta nam govori lista 100 najgledanijih YouTube video snimaka

Šta nam govori lista 100 najgledanijih YouTube video snimaka

YouTube je jedan od najkorisnijih sajtova na internetu. Na njemu je moguće uživo emitovati i gledati program, moguće je naučiti razne veštine (pogledajte samo ovu neverovatnu priču), ali svakako se koristi i za zabavu i opuštanje. I upravo ukoliko pogledamo listu 100 najgledanijih video snimaka, možemo doći do zaključka da se YouTube najviše koristi za zabavu. Ubedljivo najgledaniji (ili najslušaniji) su muzički video spotovi Muzika je ono što se najviše traži na YouTube-u. Od 100 najgledanijih video snimaka, čak 92 su muzički spotovi. Što se tiče žanrova, pop muzika dominira, a prate je EDM i latino/reggaeton. Prvi na listi je i dalje “Gangnam Style” sa skoro 2.8 milijarde pregleda (pored ovoga Psyjeva pesma “Gentleman” se takođe nalazi na listi), dok je sledeći na listi Wiz Khalifa u duetu sa Charlijem Puthom (pesma iz filma “Fast and Furious”) - “See you again”, a potom slede Justin Bieber sa pesmom “Sorry” i Bruno Mars - “Uptown Funk”. Mnogi izvođači se pojavljuju na listi više od jednom, poput recimo Taylor Swift koja zauzima šestu i sedmu poziciju, ali ipak dominiraju Justin Bieber i Shakira koji se na listi nalaze po 5 puta. Posle muzičkih spotova, najgledaniji je program za decu Ko god ima decu zna koliko ona vremena provode uz YouTube. I čak i u ovom slučaju muzika dominira. Među najgledanijim dečijim snimcima nalaze se kompliacije dečijih pesmica na engleskom: “Wheels on the bus plus lots more nursery rhymes”, “Johny Johny Yes Papa and Many More Videos”, pesma iz...

Seo Analiza

    Vaše ime

    Email

    Telefon

    Web Stranica

    Koja je vaša primarna usluga ili proizvod?

    Izaberite SEO paket i platite putem PayPal-a!

    Novi Sad

    Brisbane Digital doo
    Danila Kiša 7a/34
    21000 Novi Sad
    Tel: +381628453476
    Email: info@brisbanedigital.rs