Kreiranje linkova (Link Building)

Za razliku od standardnih link building kampanja, Brisbane Digital se fokusira na potencijal koji klijent poseduje, i na prirodan način koristi taj potencijal za kreiranje linkova.

Ispod ćete naći strategije  koje koristimo da bi smo povećali i održali uspešne i raznolike link profile za naše klijente:

  • Detaljna Analiza
  • Akvizicija Linkova Konkurencije
  • Konsolidacija Linkova
  • Reference i Slike (logo) bez Linkova
  • Kvalitetni Direktoriji, Članstva u Relevantnim Organizacijama
  • Donacije i Sponzorstva
  • Istraživanje nekonkurentnih Industrija u potrazi za potencijalnim partnerstvima
  • Link Bait
  • Ego Bait
  • Viralni Marketing
  • Kalkulatori i Vidžeti

Link Akvizicija i Konsolidacija Viskog Kvaliteta

Brisbane Digital tim za pronalaženje i kreiranje novih linkova koristi set unikatnih metoda  koji obezbeđuju linkove visokog kvaliteta koji nisu tipični za kompanije koje se bave  ovim poslom. Naša strategija je testirana i primenjena u velikom broju kampanja koje smo vodili do sada sa velikim uspehom. Naši testovi pokazuju da postoji potreba za ravnotežom izmedju linkova viskog kvaliteta i regularnih linkova. Mi se nebavimo kreiranjem rizičnih linkova koji donose kratkoročne rezultate.

Podela ključnih Reči-fraza

U pravilu sve odabrane fraze delimo u tri kategorije: primarne, sekundarne i tzv long tail. Razliku je najlakše objasniti na konkretnom primeru u nekoj industriji – recimo: Primarne fraze bi mogle biti: obuća, cipele, patike,… Sekundarne fraze bi mogle biti: nike patike, skechers cipele…. Long tail fraze bi mogle biti: zenske skechers cipele beograd, Patike AIR MAX Excellerate Značajno je istaći da će poboljšanje u rangu  biti postepeno i dizajnirano sa dugotrajnim efektima u vidu. U principu uvek očekujemo da značajni deo poseta ođe od pomenutih long tail  fraza (manje konnkurentne i specifične reči)() pre nego što se oseti porast poseta za neke od konkurentnijih primarnih fraza..

Održavanje

Brisbane Digital će se postarati da vaš sajt konstanto dobija nove linkove da bi ste održavali visoku pozciju u pretraživačima za fokusirane fraze. Svaka promena ključnih reči, podešavanja kampanje i promena na sajtu su pokriveni od strane naših konsultanata. Nudimo vam visoku transparentnost i pristup rezultatima i aktivnostima vezane za  naše aktivnosti i to 7 dana u nedelji, 24 časa dnevno.

Kako Funkcioniše Kreiranje Linkova (link building)

Google i ostali pretraživači koriste veliki broj parametara da bi utvrdili reputaciju i autoritet sajta. Ipak, najvažniji faktor je idalje kvalitet i raznolikost linkova sa drugih sajtova. U suštini cela logika je bazirana na principu glasanja gde svaki link sa nekog drugog sajta deluje kao jedan glas. Ovo brzo vodi do zaključka da što više linkova imate to bolje, ali to može biti mač sa dve oštrice. Recimo da tražite dobrog advokata, listate lokalni direktorijum, gledate oglase i vidite različita imena i brendove. Ko je od njih najbolji? To je trenutak kada počinjete da se raspitujete kod prijatelja, kolega i rođaka. Neke od osoba koje ste pitali će biti više upoznati sa temom, bolje poznaju zakon i zakonsku praksu, dok neki ne znaju mnogo o tome i njihovo mišljenje nećete vrednovati isto. Ista pravila važe i za linkove koji vode ka vašem sajtu.

Pretraživači će prvo pregledati vaš sadžaj i probaće da shvate o čemu se radi. Posle toga će probati da ustanove da li da veruju vašem sadržaju tako što će istražiti ko linkuje ka vama. Ali ne završava se sve samo na tome. Na sličan način na koji mi u pravom svetu odlučujemo kome ćemo verovati a kome ne, pretraživači će tretirati linkove sa različitih sajtova na različite načine.

Na primer, ovo su neki od vrlo važnih faktora:

Da li je vebsajt koji linkuje ka vama relevantan za sadržaj vašeg sajta?

Da li drugi linkuju ka sajtu koji linkuje ka vama?

Koji je kvalitet sajtova koji linkuju ka sajtu koji linkuje ka vama?

Gde se na njihovoj stranici nalazi vaš link?

Jedan link sa sajta kome pretraživači veruju je bolji nego hiljadu linkova sa sajtova koje pretraživači vide kao spam. Vlasnik sajta može dobiti veoma dobre linkove i poziciju u pretraživačima samo kroz izradu vrlo kvalitetnog sadržaja i kroz kvalitetnu uslugu. Nažalost, ovo samo po sebi nije uvek dovoljno, jer će uvek biti drugih koji će činiti sve to pa i nešto extra da bi postigli bolje rezultate. Baš to ’extra’ je ono što će vam dati prednost nad konkurencijom i to je glavna prednost koju ćete dobiti od SEO agencije.

Pre nego što započnemo kampanju važno je da se uvek osiguramo da ne baziramo naš trud na nagađanju. Zbog toga je izrada kompletne strategije od najveće važnosti za bilo koju SEO kampanju. Koršćenje pogrešnih fraza može biti neverovatan utrošak vremena i novca. Deo naše strategije obuhvata i provera vašeg sajta, da li ste učestvovali u sumnjivim link šemama i black hat SEO praksama koje su u konfliktu sa pravilima pretraživača.