Tvitovi Ponovo u Gugl Rezultatima | Brisbane Digital

Posle obnove saradnje Google-а, i Twitter-a početkom ove godine, od juče 21.08. Tvitovi se posle četvorogodišnje pauze ponovo nalaze u Gugl rezultatima na desktop pretragama. Pogledajte na koji način su ovu vest objavili Gugl i Tviter:

Šta saranja Google-a i Twitter-a znači za SEO?

Prvo treba naglasiti da se pojavljivanje Tvitova u Gugl rezultatima za sada odnosi samo na englesko govorno područije. Logički gledano, s obzirom da Gugl opet ima “firehose” pristup podacima sa Tvitera, za očekivati je da “social” signali sa Tvitera dobiju nešto veću vrednost. Takođe, brendovi koji imaju aktivan Tviter nalog dobili su dodatni blok u rezultatima:
 
Twitter u Google rezultatima
 
Naravno najveća promena je to što ćemo na Guglu moći da vidimo Tvitove u realnom vremenu, i dobijamo brze informacije o dogadjajima dok se oni dešavaju. To je ono sto Gugle nije mogao da ima bez direktnog pristupa Tviteru.