Blog - Brisbane Digital

BLOG

SMX Minhen 2015

Kao i prošle godine naš tim drži prezentaciju na najuglednijoj svetskoj SEO konferenciji - SMX. Prezentacija Dejana Petrovića, The Fine Art of Link Earning, je oduševila sve prisutne, uključujuci i najpoznatijeg svetskog SEO stručnjaka Rand Fishkin-a. One of the best decks on link earning I've seen http://t.co/1mECtaV5Ju from @dejanseo — Rand Fishkin (@randfish) March 17, 2015

Konferencije u Martu 2014.

Naši stručnjaci su već godinama redovni predavači na konferencijama širom Australije. Zadovoljstvo nam je da Vas obavestimo da će u Martu mesecu ove godine predstavnici naše firme učestvovati na dve prestižne Evropske konferencije, Webiz - Srbija i SMX Munich - Nemačka. Post by Brisbane Digital doo.

Gostujući Autor: Novi servis za procenu kvaliteta onlajn sadržaja

Kao pisci, čitaoci, izdavači i urednici mi smo svedoci velike proliferacije onlajn sadržaja, podjednako dobrih i loših. U ovakvoj situaciji, svakako su nam potrebni novi alati i servisi koji će proceniti te sadržaje. Tim sastavljen od troje poznavalaca internet tehnologija u različitim oblastima, Ilija Šuša, Dragutin Miletić i Dejan Nikolić, udružili su snage, svoje iskustvo i znanje, i kreirali Author Insights, web analitički servis dizajniran da poboljša onlajn izdavaštvo i sam onlajn sadržaj. U intervjuu za startit.rs, Dejan Nikolić, urednik velikog broja onlajn i štampanih magazine sa iskustvom u web analitici, objasnio je da servis koristi compound metriku tj. Content Performance Indicator (Indikator za analizu sadržaja - CPI). Kada servis prikupi infromacije sa socijalnih mreža i sa sajtova gde je sadržaj objavljen (click streams), iskoristiće različite pokazatelje (različite vrednosti koje opisuju učinak teksta ili aktivnost autora na sajtu)  da sortira te podatke. Kompleksan algoritam će potom klasifikovati te podatke i kreiraće formula na osnovu njih, a mi ćemo, nakon toga, dobiti broj između 0 i 1000, tj. Indikator za analizu sadržaja (CPI). Brojevi iznad 500 nam pokazuju da autor povećava i doprinosi kvalitetu standarda teksta, i samim tim poboljšava i sadržaj na sajtu. Ako je broj manji od 500, autor snižava taj kvalitet. Pitanje je - kako će ustvari nama Author Insights da pomogne? Nikolić je u istom intervjuu istakao da trenutno, po njemu, postoje dva problema...

Google Street View u Srbiji!

Šta je to Google Street View? * 24/07/2014. Google Street View proradio i u Srbiji Puno se prašine diglo oko dolaska Google Vozila u Srbiju. U oktobru 2013. godine smo primili poziv od Radija Beograd, sa pitanjem da objasnimo šta je to zapravo Google Street, i koje su prednosti i mane. Mnogi ljudi u Srbiji nisu sigurni o čemu se radi pa evo kratkog objašnjenja na našem blogu. Google Street View je dodatak Google Mapama, koji nam omogućava da zumiramo mape do nivoa da se "prošetamo ulicama" nekog grada. To činite tako što malog čovečuljka iz doljnjeg desnog ugla prevučete, i stavite u bilo koju ulicu na mapi. Prednosti Google Street View-a: Lakše pronalaženje objekata, ulica i puteva na Google Mapama. Npr. Ukoliko živite u Novom Sadu a idete na razgovor za posao u Beograd, možete kod kuće prvo pogledati kako tačno da stignete do željene lokacije, gde da se parkirate, i čak da pronadjete samu zgradu u koju treba da udjete.  Šta Srbija dobija?  Sigurno da ova aplikacija može samo da pomogne turizmu Srbije. Mane: Privatnost i bezbednost. Ukoliko neko zeli da opljačka neki objekat, Google Street View mu sigurno može olakšati planiranje. Kako da uklonim svoju kuću sa Google Street View-a? Ukoliko želite da Google zamutni ili ukloni odredjene snimke (npr. Vaše kuće), u svakom trenutku dok se nalazite na Google Street View, u donjem desnom uglu možete da kliknete na "Report a Problem". Potom treba da popunite kratak formular i stisnete dugme "submit". Da li nas Google sada prati i...

Pingvini, Pande i Kolibri

Pingvin vs Panda vs Kolibri U poslednje vreme Google je bio veoma aktivan. Početkom Oktobra izašao je novi Pingvin update, a u Septembru nam je saopšteno da već mesec dana Google koristi potpuno novi algoritam nazvan Hummingbird. Alat Algoroo koji je razvila naša matična firma Dejan SEO pty ltd veoma dobro zapaža sve promene u Google-ovom algoritmu. Na njemu se potvrdjuju tvrdnje koje dolaze iz Google-a da se algoritam svakodnevno unapredjuje. Evo kratkog pregleda: Pingvin:  Utiče na sajtove koji imaju loše, spam linkove, i linkove koji koriste previše optimizovani anchor text. Rešenje: Ukloniti linkove sa spam sajtova, menjati anchor text tako da ne oslikava tačno reči za koje želite da se pozicionirate. Panda: Utiče na sajtove koji imaju loš, nekvalitetan sadržaj. Kao rezultat ovog update-a, sajtovi koji se popularno nazivaju "Kontent Farme" se više nepojavljuju u Google pretragama. Rešenje: Na vašem sajtu mora da postoji samo unikatan, kvalitetan sadržaj. Hummingbird (Kolibri): Za razliku od Pingvina i Pande koje su nadogradnje Google algoritma, Hummingbird je potpuno novi algoritam. Da ne bude zabune u sebi i dalje sadrži i Pingvin i Panda update. Razlog zbog kojeg se Google odlučio na promenu kompletnog algoritma je taj što ljudi sve više umesto prostih pretraga, postavljaju Google-u pitanja. Napr. "Gde je najbliži McDonalds?" za razliku od proste pretrage "McDonalds, Beograd". Rešenje: Hummingbird za sada nije napravio veće probleme, tako da je teško pričati o nekim...

Brisbane Digital VIP Prezentacija u Beogradu

KAKO BITI PRVI NA GOOGLE-u? Gostovanje Dejana Petrovića u Beogradu 21. i 25. Jun 2013.   Dejan Petrović, globalni inovator u oblasti optimizacije internet pretrage, održao je prezentaciju za predstavnike medija i kompanija u Beogradu o najnovijim tendencijama u ovoj oblasti. Na prezentaciji za medije, bilo je prisutno više od 20 predstavnika najvećih medijskih kuća i uticajnih web portala koji se bave informacionim tehnologijama – Blic, Politika, Pregled, Biznis i Finasije, IT Market, PC Press, Polarotor ... Sa predstavnicima medija Dejan je strpljivo odgovarao na sva pitanja koja se tiču budućnosti SEO-a u Srbiji. Prenosimo odgovore na neka od njih:   Koliko je važno biti vidljiv na Google-u? Od izuzetne je važnosti da budete vidljivi na Google-u. 90% prometa za određenu ključnu reč ide na prvu stranicu Google pretrage, a 36% od ukupnog prometa zauzima prvi rezultat na Google stranici. SEO je važan deo marketing miksa, koji povezuje sve ostale njegove delove i maksimizira njihov pojedinačni efekat. Mi smo to testirali na slučaju naše vlastite kompanije  Dejan SEO u Australiji. Počeli smo kao mala kompanija, od 5 – 6 zaposlenih. Koristeći SEO metode, visoko smo se pozicionirali na Google-u i svi su verovali da smo velika kompanija. Tako su počeli da stižu veliki poslovi, klijenti kojima smo uvećavali vrednost njihovog biznisa pomerajući ih na skali Google pretarge. Što ste više pozicionirani na Google-u, ne samo da povećavate broj poseta na vašem sajtu, već...

SEO Taktike za Upravljanje Vašom Online Reputacijom

Online reputation management (ORM) pomaže kompanijama i pojedincima da eliminišu ili smanji štetu izazvanu negativnim objavama na internetu koje su visoko rangirane na pretragama za njihovu kompaniju, brend ili pojedinca. Cilj je obezbeđivanje da pojedinci ili brend izgledaju što bolje na Internetu. Da bi se to postiglo treba da se kontrolišu online rezultati pretrage koji mogu negativno uticati na vaš posao i i na to kako će potencijalni klijenti da vas dožive. Čak i posle mnogo godina besprekorne poslovne prakse, jedan negativan događaj može obojiti imidž vašeg brenda u javnosti na duže vreme. Jedan od načina da se borite protiv tih pretnji je kroz strategiju upravljanja reputacijom, koja može početi sa Search Engine Optimization (SEO). Ključ dugoročnog uspeha Online reputation management (ORM) je kontinuirani monitoring svih budućih referenci i spominjanja imena/brenda na internetu u bilo kom kontekstu. Kada proaktivno delujete vezano za svoj brend i ugled vi ste u mnogo boljoj poziciji da se izborite sa potencijalno negativnim rezultatima. Uklanjanje uvredljivih stranica je teško, međutim, ciljana upotreba SEO-a i Social Media Marketing-a omogućava da se sklone takve stranice nadole u listi pretraživača  gde će privlačiti mnogo manje pažnje. Iako možda nećete biti u mogućnosti da uklonite sve štetne sadržaje sa Interneta, postoji dobra šansa da minimalizujete uticaj koristeći SEO tehnike. Evo kako da počnete. Prvi korak  je analiza i sagledavanje stanja u...

Kreativne tehnike građenja linkova – Infografici

Nema potrebe ponavljati kako je sadržaj koji plasirate jedan od najbitnijih delova SEO kampanje. Izrada sadržaja koji je upadljiv, lako razumljiv i atraktivan nije lak zadatak. Treba da duboko istražite temu i pronađete put da je predstavite na način koji bi mogao da zaseni konkurente. Postoje raznovrsni načini građenja linkova, jedan od originalnih i u svetu često primenljivanih načina je kreiranje infografika. Infografik predstavlja vizuelni prikaz informacija, podataka ili znanja i predstavlja jedan od najmoćnijih načina da se prezentuje sadržaj sa kompleksnim podacima.Iako su infografici kao pojam postojali davno pre razvitka interneta, tek oko 2008. postaju popularno sredstvo za građenje linkova. Od tada, njihova popularnost veoma naglo raste. Uzmimo kao primer sajt www.digg.com, pre 2008. sajt nije imao više od 4 infografika na početnoj stranici godišnje, da bi već sledeće 2009. dostigao broj od 225 infografika. Ovaj nagli porast se u najvećoj meri može pripisati pažnji koju su infografici počeli da dobijaju od strane SEO kompanija.Dobar infografik je zabavan, informativan, atraktivan i pamtljiv, on nije samo običan skup grafikona ili dijagrama, nego simbioza kreativnog dizajna i korisnih informacija. Zahvaljujući infograficima informacije se predstavljaju na atraktivniji način koji je mnogo efikasniji od pukih reči i teksta. Kreativna upotreba boje, linije i oblika čini svaki infografik jedinstvenim. Njihova osnovna prednost je što će na prvi pogled zaokupiti vašu...

Seo Analiza

    Vaše ime

    Email

    Telefon

    Web Stranica

    Koja je vaša primarna usluga ili proizvod?

    Novi Sad

    Brisbane Digital doo
    Danila Kiša 7a/34
    21000 Novi Sad
    Tel: +381628453476
    Email: info@brisbanedigital.rs