Pingvini, Pande i Kolibri

Pingvin vs Panda vs Kolibri

U poslednje vreme Google je bio veoma aktivan. Početkom Oktobra izašao je novi Pingvin update, a u Septembru nam je saopšteno da već mesec dana Google koristi potpuno novi algoritam nazvan Hummingbird.

Alat Algoroo koji je razvila naša matična firma Dejan SEO pty ltd veoma dobro zapaža sve promene u Google-ovom algoritmu. Na njemu se potvrdjuju tvrdnje koje dolaze iz Google-a da se algoritam svakodnevno unapredjuje.

Evo kratkog pregleda:

Pingvin: 

Utiče na sajtove koji imaju loše, spam linkove, i linkove koji koriste previše optimizovani anchor text.

Rešenje: Ukloniti linkove sa spam sajtova, menjati anchor text tako da ne oslikava tačno reči za koje želite da se pozicionirate.

Pingvini

Panda:

Utiče na sajtove koji imaju loš, nekvalitetan sadržaj. Kao rezultat ovog update-a, sajtovi koji se popularno nazivaju “Kontent Farme” se više nepojavljuju u Google pretragama.

Rešenje: Na vašem sajtu mora da postoji samo unikatan, kvalitetan sadržaj.

Hummingbird (Kolibri):

Za razliku od Pingvina i Pande koje su nadogradnje Google algoritma, Hummingbird je potpuno novi algoritam. Da ne bude zabune u sebi i dalje sadrži i Pingvin i Panda update.

Razlog zbog kojeg se Google odlučio na promenu kompletnog algoritma je taj što ljudi sve više umesto prostih pretraga, postavljaju Google-u pitanja. Napr. “Gde je najbliži McDonalds?” za razliku od proste pretrage “McDonalds, Beograd”.

Rešenje: Hummingbird za sada nije napravio veće probleme, tako da je teško pričati o nekim rešenjima. Logički zaključak je da je prisustvo u Google Mapama (Google Local) za nijansu važnije. Takodje moguće je da ukoliko imate sadržaj koji daje odgovore na neka pitanja, možete imati više koristi ukoliko taj sadržaj formulišete kao jasne odgovore.

Google