Google testira duže title tagove i meta opise

Google testira duže title tagove i meta opise

Poslednjih dana, primećeno je u neokoliko navrata da su rezultati koje je Google prikazivao prilikom pretrage odudarali od standardnih. Prvi je ove promene primetio Ross Hudgens:

Naime, Google je testirao prikazivanje rezultata sa dužim title tagom, do 70 karaktera. Do sada se uglavnom prikazivalo nekih 60 karaktera, odnosno maksimalno 512 piksela. Takođe, pored title taga, povećana je i dužina meta opisa. Ranije smo mogli videti samo po dve linije meta opisa ukupne dužine do 160 karaktera, dok su u ovim slučajevima zabeleženi meta opisi sa po tri linije (svaka po 100 karaktera).

Sve ovo je tek u fazi testiranja, i ovakvi rezultati se još uvek ne pojavljuju pri svakoj pretrazi. U narednom periodu ćemo videti da li će ovakav način prikazivanja rezultata postati standardna praksa ili će se od toga odustati. Svakako, SEO stručnjaci će biti na oprezu, i ukoliko do ove promene zaista dodje, od SEO stručnjaka i administratora sajtova će se očekivati da prilagode većinu title tagova i meta opisa novim mogućnostima.

Iako bi ovakva promena od SEO stručnjaka zahtevala dosta posla u narednom periodu, ovo je u suštini dobra vest, jer su title tag i meta description veoma važni SEO faktori. Title tag je i dalje veoma bitan kako bi Goole shvatio svrhu vaše stranice, i samim tim i utiče na rangiranje za željene ključne reči, dok dobar title tag i meta description mogu poprilično da utiču i na povećanje CTR-a odnosno procenta klikova. Povećanjem dužine, stvara se mogućnost da se još više utiče na potencijalne posetioce, kako bismo ih ubedili da je baš naš sajt taj koji treba da posete.